Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok je platný pre školenia, vzdelávacie aktivity, študijné cesty, ktoré nie sú realizované na základe uzatvorených zmlúv, respektíve tieto zmluvy dopĺňa.
Definícia reklamácie
Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.
Spôsob nahlásenia reklamácie
Reklamáciu môže účastník podujatia vzdelávacej inštitúcie nahlásiť formou písomnej sťažnosti, e-mailom na adresu: aksds@aksds.sk alebo telefonicky na číslo +421 31 13 24. Účastník má na nahlásenie reklamácie 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia.
Riešenie reklamácie
Vzdelávacia organizácia sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy s prihliadnutím na záujmy účastníka. Po prijatí reklamácie inštitúcia poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.
Formy riešenia reklamácie
Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:
- Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb podľa dohodnutého spôsobu;
- Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie;
- Vrátenie zaplatenej sumy alebo jej časti;
- Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom.
Záverečné ustanovenia
Vzdelávacia organizácia si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Pri posudzovaní reklamácie budú brané do úvahy spätné väzby ostatných účastníkov vzdelávacej aktivity. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované Agrárnou komorou Slovenska. Tento reklamačný poriadok je zverejnený na web stránke a pred prihlásením sa na kurz je o jeho existencii informovaný záujemca o vzdelávanie v prihlasovacích formulároch, respektíve dopĺňa uzatvorené zmluvy.